søndag den 24. maj 2009

Velkommen til min nye blog... Tanken med mit sted på nettet er at lade tankerne flyde om hverdagen og alle de små og store ting, der betyder noget for mig....
Jeg er en glad 36-årig kvinde, der elsker mit køkken, mit garn og alle mine ideer... Jeg er super-god til at starte projekter og knapt så god til at fuldføre dem.
Mit hjerne brænder for lækker mad og at lave den - jeg samler på opskrifter og kunne ikke drømme om at undvære lækkert grej i køkkenet...
Jeg strikker, hækler, filter, broderer og roder med hvad der ellers lige rør sig i kreativiteten - jeg drømmer om at lære at sy på min symaskine:-)
Det var så første indlæg - jeg håber at der kommer mange flere...

1 kommentar:

  1. Hej Inge
    Jeg har svaret dig på din kommentar på min blog :) God fornøjelse med strikningen...
    Faster Mette

    SvarSlet